green-little

Monday, August 28, 2006

Weekend cookies

I've brought a brand new vacum cleaner last friday..wet and dry plus air blow..yey!!alhamdulillah.. the previous one is Pensonic -cyclops type (like my name). That one dah terbakar motor die last 2 weeks. Waa..sonoknya mevacum umah...the suction power is great..sonok sgt sampai i did vacum my kitchen..hehehhe..

I stayed with my daughther and son during weekends..my husband was out for dakwah 3 days..God bless him..sonoknya cuti2 ni..main2 dengan anak2..yg x laratnya adalah dua2 x nak tido siang...huuu..penatnya melayan...nak tido kene dodoi2..buai2...alahai ibu die yg ngantuk...anaknya ajak main lg...pkl 12 tghmalam baru nak tido...huu..ni br anak dua..wondering how my mum besarkan 7 org anak..Ya Allah..lindungi umi dan abah serta adik beradikku, suami serta anak2 ku...dan jadikanlah kami antara umatMu yg diberkati lg dirahmati..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
Lilypie 2nd Birthday Ticker Lilypie 4th Birthday Ticker